Сергей Владимирович Абирало

Председатель Докшицкого районного исполнительного комитета

predsedatel

Дорогие друзья! Мы рады приветствовать всех, кто посетил официальный сайт Докшицкого районного исполнительного комитета...

Режим работы
  • пн
  • вт
  • ср
  • чт
  • пт
  • сб
  • вс
8:00-13:00 | 14:00-17:00

Приём обращений граждан и юридических лиц c 8.00

211722, г. Докшицы, ул. Ленинская, д. 31
8 (021) 573-25-10приёмная
Докшыцкі раённы выканаўчы камітэт

Адно акно

Агульная інфармацыя аб службе «Адно акно»

Юрыдычны адрас:
211722, г. Докшыцы, вул. Ленінская, 31

1 паверх, каб.№107, 108

тэл. 8 (02157) 3-25-00, 3-25-24, 142

Папярэдняе кансультаванне зацікаўленых асоб у Докшыцкім раённым выканаўчым камітэце па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, прыём пісьмовых і вусных заяў, выдачу адміністрацыйных рашэнняў па адміністрацыйных працэдурах ажыццяўляюць:

КУПРЭВІЧ

СВЯТЛАНА АНАТОЛЬЕЎНА

загадчык сектара са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама

СВАРЦЭВІЧ

АЛЕНА МЕЧЫСЛАВАЎНА

галоўны спецыяліст сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама

Папярэдні запіс на прыём ажыццяўляецца па нумарах тэлефонаў:
3-25-00, 3-25-24

Непасрэднае кіраўніцтва дзейнасцю службы "Адно акно" ажыццяўляе загадчык сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
Докшыцкага раённага выканаўчага камітэта
Купрэвіч Святлана Анатольеўна

курыруе службу "Адно акно" – кіраўнік спраў
Докшыцкага раённага выканаўчага камітэта
Ждановіч Наталля Сцяпанаўна

РЭЖЫМ РАБОТЫ
панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00
серада з 8.00 да 20.00
субота з 8.00 да 10.00
Нядзеля-выхадны
Працягласць працы ў працоўны дзень, які непасрэдна папярэднічае дзяржаўнаму святу або святочнаму дню, скарачаецца на адну гадзіну

Асноўныя задачы службы “Адно акно”:

  1. забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно" прыз вароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;

  2. стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у адпаведнасці з пералікам, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

  3. аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

  4. забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

  5. выдача адміністрацыйных рашэнняў.